فروش ویژه
دسته بندی ها

دسته بندی

دوباره سازی فیلتر

شابک

مترجم

ناشر

نویسنده

سال چاپ

نوع جلد

قطع

تیراژ

تعداد صفحه

قیمت

30,000 تومان - 55,000 تومان

5 محصول وجود دارد.

نمایش داده شده 1-5 of 5 item(s)

کسب و کار

فروش کتاب کسب و کار

کتاب ثروتمندترین مرد بابل

قیمت 40,000 تومان

زمانی که آرامش مالی داشته باشیم، مسیر رسیدن به آرزوها و اهدافمان، بسیار آسان‌تر می‌شود. تاکنون برای رسیدن به آرامش مالی، جزوات، منابع و کتاب‌های زیادی منتشر شده است که ساموئل کلاسون حدود صد قرن پیش، نکاتی را در کتاب ثروتمندترین مرد بابل مطرح کرده که هنوز تازگی دارد و می‌تواند راهنمای مناسبی برای زندگی ما باشد. بابل جزو اولین شهرهایی است که تمدن بر روی آن شکل گرفت و از ثروتمندترین شهرهای باستانی بود. پول نیز برای اولین بار در بابل ایجاد شد و اولین معامله نیز در این کشور صورت گرفت. اما نکته‌ی مهم درباره‌ی بابل این است که این شهر، منابع طبیعی بسیار کم و بارندگی اندک داشت و در میان هیچ مسیر تجاری نیز قرار نگرفته بود؛ ولی با تمامی این اوصاف، از ثروتمندترین شهرهای جهان در آن دوران بود. 

کتاب اصول بازاریابی

قیمت 110,000 تومان

بازاریابی را می‌توان مهم‌ترین بخش هر کسب‌وکاری نامید. اهمیت بازاریابی از آنجا مشخص می‌شود که کسب سود هدف اصلی کسب‌وکارهای مختلف است و اگر شما محصولی باکیفیت و پرفروش داشته باشید ولی کسی آن را نشناسد، سودی کسب نخواهید کرد. پس لازمه‌ی کسب سود، استفاده درست و بهینه از بازاریابی است. تاریخچه بازاریابی به نسل بشر بازمی‌گردد و تاکنون بارها دچار تغییر و تحول شده است. کتاب‌های زیادی نیز درباره‌ی این موضوع نوشته شده که کتاب اصول بازاریابی نوشته‌ی فیلیپ کاتلر و گری آرمسترانگ از بهترین کتاب‌های این حوزه بوده و در بسیاری از دانشگاه‌های معتبر جهان تدریس می‌شود.

کتاب نسل چهارم بازاریابی

قیمت 35,000 تومان

امروزه فناوری با پیشرفت و نفوذ به زندگی افراد، باعث تغییر در سبک زندگی اجتماعی مردم شده و به‌تبع این موضوع، رفتار مصرف‌کنندگان صنایع مختلف را تغییر داده است. همین مسئله باعث شده تا عاملان صنایع مختلف بکوشند تا برای بقا در این سبک زندگی، خود را به رفتار و سلیقه‌ی جدید مصرف‌کنندگان نزدیک کنند. بازاریابی نیز برای کمک به صنایع و کسب‌وکارهای مختلف از این تغییر استفاده کرده و در سال‌های اخیر با ایجاد تحولاتی عظیم در بطن خود توانسته به‌آرامی خود را از بازاریابی سنتی به بازاریابی دیجیتال برساند.

کتاب از خوب به عالی

قیمت 56,000 تومان

از خوب به عالی کتابی در زمینه‌ی موفقیت و کسب‌وکار به قلم جیم کالینز است که به کمک تحقیقات و بررسی‌های مختلف، معیارهای لازم برای رسیدن به تعالی را بررسی می‌کند. کالینز در این کتاب نظم را محور اصلی سخنان خود قرار داده و با معرفی انواع نظم، نشان می‌دهد که چگونه با رعایت نکاتی بعضاً کوچک، می‌توان به تعالی رسید. او در از خوب به عالی نه تنها خوب بودن را امری مثبت قلمداد نمی‌کند، بلکه معتقد است که خوب بودن از بد بودن هم مضرتر است. کالینز اعتقاد دارد که خوب بودن مانع رسیدن افراد و شرکت‌ها به عالی بودن می‌شود و هنگامی که فردی به خوب بودن قانع شود، دیگر تلاشی برای رسیدن به تعالی نمی‌کند. از خوب به عالی نکات مفید و مؤثری برای رسیدن به موفقیت دارد و خواندن آن دید تازه‌ای نسبت به موفقیت به ما می‌دهد.

کتاب هر برند یک قصه است

قیمت 42,000 تومان

کتاب‌های زیادی در حوزه‌ی بازاریابی چاپ شده‌اند که در آن‌ها از اهمیت قصه‌ی برند سخن به میان آورده می‌شود و داستان‌سرایی برای برند را از مهم‌ترین کارهای فرآیند برندسازی، که خود از مهم‌ترین بخش‌های بازاریابی است، می‌دانند. همچنین کسب‌وکارهای مختلف نیز امروزه تلاش می‌کنند تا از این روش استفاده کنند و بعضاً با به‌کارگیری نویسندگان و حتی فیلم‌سازان، در تلاش‌اند تا قصه‌ی برند خود را به بهترین شکل ممکن برای مخاطبان خود تعریف کنند. دانلد میلر در کتاب هر برند یک قصه است، این نوع قصه‌گویی رایج کسب کارها را کاری غلط عنوان می‌کند و اعتقاد دارد که این نوع داستان‌ها برای مخاطبان خسته‌کننده است. میلر در این کتاب می‌گوید که مخاطبان علاقه‌ای به شنیدن داستانی که در آن کسب‌وکار قهرمان باشد؛ ندارد و می‌خواهند داستانی را از کسب‌وکارها بشنوند که خودشان قهرمان آن باشند.